Jag överlevde!

O det gick verkligen jättebra, båda hästarna skötte sig så exemplariskt en unghäst kan. O jag hängde o vi gick omkring lite. Sen var det bara att försiktigt svinga över benet o gå lite till. Toppen! Den ena var lite spännd o tänkte dra iväg, men det gick bra. Skönt med coola hästar! Den ena är en Cardento o den andra Don Schufro, o detta var alltså andra gången någon ens hängde på dom.

Håller på o skriver min årskrönika, eller krönika är väll att ta i, men en liten sammanfattning av året, samtidigt som jag packar till Helsingborg o Sälen. wieeha. CYA! & om jag inte gör det:

GOTT NYTT ÅR!!!


Hittade ingen annan bild :P från förra årets nyår iaf.
1 Bea:

skriven

Gott nytt år till dig :)



- vilken rolig bild :D

2 Evelina:

skriven

Gott Nytt år =)

jag har en liten blivande 2 åring hemma som jag suttit på och ska prova sätta mig upp på med ledare snart :) och så har jag en blivande 6 åring e cardento :)

3 Marielle:

skriven

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

Kommentera här: