Blondinbella i Lets Dance

Bloggprinsessan ska vara med, har jag snokat reda på. Även min gamla partypoolare från högstadiet ska vara med där!
Han är en av proffsdansarna.
Ska bli kul o se, kul med lite fler yngre förmågor än Danny!

oj nu var visst maten klar, skönt att bo hemma  o jobba, när man har föräldrar med julledigt =)
1 SANIBO:

skriven

sv: haha jadu, hon hade tights och en klänning I think. inte den snyggaste.

2 Nina:

skriven

Ja visst är den fin? =) Tror jag ska köpa den faktiskt.



Ska bli kul att kolla på lets dance. Jag brukar inte kolla men ska göra det den här gången tror jag nog.



Ha en bra ag.

3 Nina:

skriven

En bra dag ska det vara såklart. =)

4 Alexandra Nilsson:

skriven

Vill du ha gratis presentkort på MQ,H&M Och andra modejättar bara genom att bli medlem?



Bli meldem här så får då 10 poäng extra än om du skulle bli medlem på vanligt sätt. http://www.gratismode.se/?c=4817

5 caroline:

skriven

kollar aldrig på lets dance, blondinbella e trist gillar inte folk som är "kända" för ingenting:)sen fattar jag inte hur man kan vilja vara känd överhuvudtaget men det är en helt annan sak

6 caroline:

skriven

kollar aldrig på lets dance, blondinbella e trist gillar inte folk som är "kända" för ingenting:)sen fattar jag inte hur man kan vilja vara känd överhuvudtaget men det är en helt annan sak

Kommentera här: