Housewife

jupp jupp.Började Lördagen med IKEA besök.Jag o min käre sambo Köpte köksgardiner (eller ja en såndär vit "persienn" sak och en matta.  Sen ägnades tiden till att baka! Mockarutor, Amerikanska Chokaldmuffins (med mjölkchoklad i), Vetelängder med kanel, vanilj, o blåbär och vanilj. o så gjorde jag rosa prinsesstårta. ujuj. fick ju inte äta upp allt själv, min släkt hjälpte till rätt bra. :) "Ojj, jag som ätit middag innan jag kom hit, det var ju onödigt"
haha. kvällen blev utgång, Klaras (som vanligt ;)) men jag känner att det behöver snart förnyas man får ju inte bli en del av inventarierna. :P
O idag kom släkten alltså för att äta upp fikat, först körde jag på enligt min Housewife stil (apropå de så börjar det ju snart igen DH !! :D) och städade hela lägenheten, (jo jag var rätt bakis samtidigt, kanske inte så fab. :P) Fick mer presenter, en bok om Brownies, pajform, Sia vas, rosa o vita tulpaner. o pengar =) jag gillar presenter! haha men det börjar ju bli så vuxet...alltså det man får. äkta HW-stil.
o kvällen blev en sväng till stallet o fixa hästen (blir frisk!!) o sen lite film o skitsnack hos Lina.

image261
müffins

skit att du måste jobba. jag hade velat ha dig här!!! päronskutten.