Tv kväll

Idol och det bästa Desperate Housewives. spännande o se hur det går för Julie o hennes grabb, han e ju rätt het! men inte så trogen..attans. ska alla grabbar vara playsers nu förtiden :/ :P

och min häst är FRISK enligt veterinären. hon fick nån step** vad de nu hette behandling va en maskin som "bankade" på musklerna, var typ som en djupgående massage sa dom. o de skulle hjälpa o sitta i några veckor o så får jag väll köra med BoT täcket också.. Så är det bara att hoppas att de går vägen nu, jag orkar inte med fler skador. Jag vill ha en frisk häst för alltid!

o idag kom mina nya ridskor dom va jättesköna o så köpte jag även VSL och Pälsglans/balsam. skulle tydligen vara superbra o sitta kvar även efter att man badat dom. kan ju vara en fördel.

mer intressant än så blir det inte idag. hejssvejs,
1 Nina:

skriven

ha en sån superbra dag!!! =)

Kommentera här: