Räkningar

måste seriöst vara det tråkigaste i hela världen, speciellt när man har dom för 12 000:- och hästen dessutom ska ha Equiterapuebehandlning för 600 och nya skor för 1000:-  jipppiekayjey.
Jag måste bara får gnälla lite. blir så otroligt less. tur att jag hann shoppa liiite till mig själv i helgen.
Ja helgen, tillbringades i Göteborg, vi skulle jobba, jag kati o daniel. och var på Hard Rock Café o käka. mega gott. och proppmätt blev man. goda rapar hela kvällen:p haha usch.
Sen jobbade vi då, på Valand. finns många päronmongon och en del normala. o sen dök en väldigt söt sak upp :) tihi. vi får väll se vad som händer.
Vi avslutade kvällen (eller snarare morgonen...) eftersom de har öppet till kl 5 o det dessutom blev vintertid...på McD, med matkrig, sååå moget. jag vet :P

Sen när vi skulle gå hem gick jag o Kati vilse på avenyn. haha eller ja inte vilse men de va två grabbar som stoppades oss o frågade vad man skulle göra nu.? "Ehh, sova??" så gick vi, o efter typ 500 m kom vi på att, vart fan är hotelllet..?? då låg det precis där killarna stannade o pratade med oss, så det var bara o knalla tillbaka. hahah. typsikt oss. som när vi letade efter Harrys i Uppsala o det låg preciiis bakom oss.

Söndagen var det hotellfrukost (med pannkakkor :P)
o sen blev det lite shoppning:
*jättemysig grå lite overzied strickad tröja från Zara
*svart t-shirt med coolt tryck också från Zara
*Svart schal m rosa o gulddetaljer från Rut, Med flera . . .
*Guldskärp också Rut, med flera .. ..
*Burberry halsduk
*Blingbling örhängnen, långa.


nej nu måste jag åka till hästen, o sen börjar jag jobba kl 12. Vi ska fira 1års dag idag, min alltså. jag har jobbat där i 1år o de ska vi fira med Prinsesstårta, eller jaaa jag ville ha rosa marsipan, vad heter den då??

puss*


image191
Hoppas jag får en vit krona på min med :)
1 beckitull:

skriven

åh, me too wanna shop loss, hehe, längtar till zara öppnar här i stan:) då kan vi väl ta en shoppingrunda dit å inviga stället;) hoppas du å kati hade en bra helg!! puss å kram

2 Pontus:

skriven

hej fin häst du har, hej är kille 29 år , gillar du bli bortkskämd som en gudina med skor pengar , utan att göra nåt för det, hej gillar djur fika bio resa muisk

Kommentera här: