Tankar om livet...

V A R F Ö R Är det alltid så mkt månad kvar i slutet av pengarna? haha. o denna månad har jag iaf fått löneförhöjning, retroaktivt sen den 1 Juni, vilket innebar att jag denna månad fick för 6 månader extra. gött! sen ska det höjjas i April, få se om jag är kvar då. Är ju bara ett grav. vik. jag har men de e ju för 3 personer. så...hm..men det finns ju annat här i livet man vill göra..Jag bestämde mig häromdagen att jag ska skriva en lista med saker jag VILL göra i mitt liv. (vart jag vill jobba, resa, plugga o ja sånt där..) Har ju redan börjat uppfylla den, men jag vill ju inte dö bitter.
Några av sakerna som ska stå med är..

*Tatuering (mitt namn m 2 vingar på sidan eftersom det betyder "little winged one")
*Jobba o bo i Californien
*Hoppa BungyJump
*Ta BE-körtkortet
*Jobba i Tyskland, Holland, el Beligen el Italien :P (eller möjligen Irland) i hoppstall då..

och ja en väldigt många andra saker, allt får ni inte veta ;)

Skön helg, "lekte" Buzz i Fredags o spelade in en film, kanske dyker den upp här. haha.
 Shoppingrunda med M o K på Lördagen, jag handlade:


*Silvertajts *yeaah* (som Moa av en slump också hade på sig!!!)
*svart tröja m urringning i ryggen SE BILDER längre ner i inlägget :)
*silversmycke m hjärta, allt de på Gina Tricot
*Mascara från Collistar, va nått erbjudande så man fick MakeUp remover på köpet
*Bronzing puder Isa Dora

Sen käka vi, Acapulco Shrimps subway mackor. haha helt stört. jag jobbade ju där för 1år sen och jag kännde inte igen EN enda personal. förutom gamle chefen. haha undra hur det hade varit om jag varit kvar där..? Eller njaa det hade jag nog inte iofs. om jag känner mig själv rätt.
krogen i Lördags, trevlig förfest med Elin. o jätttemånga kul folk på krogen. o en viss karl va där. o va så trevlig o söt.. det är ju skumt. men jag har slutat bry mig. sådeså. jag ska försöka iaf ;) men Elin hade ju ett annat förslag, men jag har aldrig tänkt på det så. Det är ju min brorsas kompis. dom tar man inte, eller? även om dom har många kvalitéer haha.

Tråkigast: Att mina älskade partypumps har gått ur tiden :(
och att Moa aldrig lyckas komma med på krogen. haha. kul att se dig o Karin iaf :)


o i dag då, Söndag..sov till kl 13. upp o käka lite frukost (nybakade pepparkakor) lite tv o dator. sen drog jag till stallet. hade hoppträning för mina Pantertanter, körde Klockan som uppvärmning o sen 5½ an med dom och lite serpentiner med byte på slutet. Sen red jag min sessa. hon var såå kanonfin. kämpade på lite utan stigbyglar o de gickasbra!! Borde göra det oftare. Ökade som inget o kom tillbaka snabbt till kort trav, halt, galoppfattning samla upp "hopp piruett" o fram  i glp. halt. glp osv. såååf in =) LOVE U sen hem o städa, fixa tvätten. haha nu har jag torktumlat min jacka i 8h.. =P nu får den fanimej vara torr. o så följde jag med pappa o handla så köpte han Max till mig. gött.

Man kanske ska ta o sova...?


i mitten ser ni elin jag o moa, två sistnämda har båda silvertajts. haha ren slump. vi e såå heta ;O)

1 Moa:

skriven

Lätt hetast
våra silverbyxor hihi Synd att jag inte kom ut men vi måste ta igen det snart gumman... lika heta som i lördags ...

Kommentera här: