Uppdatering

fullt upp i livet. hinner ju knappt häcka vid datorn nu :)
måste berätta, jag har hoppar BUNGY JUMP: de var så coolt, jag o Kati. vi var grymma! D o D var också med.
fastän kati var livrädd, men vi gjorde det! så stolta!
Skulle kunna tänka mig att göra det igen, fast då vill jag hoppa lite högre. men nu kan man bocka av en sak iaf på "Saker jag ska göra innan jag dör listan..." om det nu finns en sån lista..kanske ska skriva en, så jag inte dör bitter över allt jag inte gjorde.

1 vecka kvar till klinik besök, bli frisk lilla häst!

gud vad jag har shoppat på senaste, jeans, klänning, mjukisbyxor, kofta, mineralsmink, mascara, örhänhgen, o såklart lite hästprylar, 2 par ridbyxor Pikeur Cindy o Ciara o lindor o nya läderskydd. läckert :P

nya klänningen ser man lite av på bilderna nedan, den e riktigt läcker, typ som en kjol med hög midja o hängslen o så mina läckra pumps m träklack till. såå fint :D

så har man äntligen hunnit med o festat lite i helgen som var, inte bara jobb. först kräftskiva o sen utgång!

Wixpix                                   Nina o jag




Kati Nina Jag, (nej kati dissar oss :P )
image132

Kommentera här: