Höst?

nej kan det vara sant? När vi släppt ut ponnysarna idag så såg jag dom ligga där på marken, lysande gula HÖSTLÖV! hjälp, sommaren har ju knappt varit här. men det kanske blir en vacker höst, med solsken o galopp på stubbåkrar... eller så kommer hela skiten regna bort och hästen är ju ändå skadad så galoppera på stubbåkrar får jag ta någon annans häst till. buhu. men på Fredag kommer provsvaren så då vet jag lite mer iaf. Vad det nu kan vara. ..åh varför kan hästar inte prata? (nu skuller säkert ngn NH människa säga, de gör dom, bara du lyssnar på dom ;) ) men aaa.

nu ska jag kolla lite TV tror jag, undrar om det är ngt bra? jag vill ha tillbaka Desperate Housewives och OC! (kan DVD:n komma ut snart?!)


dagen skratt, men jag skulle vilja se en fortsättning, ffick han upp micken ur magen?
http://www.youtube.com/watch?v=ZTM8t9BBDcs


o nedan lite bilder från Gåååtland o Strömstad.

Kommentera här: