välkommen till min nya blogg

den förra har jag tappat bort. o glömt bort. stackars.
vad händer i mitt liv just nu:
kom nyss hem från Hulstsfred, vilket drag, vilken fest, vilket väder. ojoj. ledord: BASE, BASE, KICK,
t. haha. Karin o jag hade kul iaf.
snart ska jag o titta på stallplats. har bestämt mig för att flytta från Varberg o tillbaka till Örebro. känns som om att jag har gjort mitt där. o wixi får mer tid här hemma. än att jag knappt ska orka rida henne på kvällarna där. här kan jag ju träna för vem jag vill o när jag vill. o inte missa prisutdelningar o bangång o annat viktigt bara för att jag måste göra iordning nästa häst. o massa sånt shit.
ja det är både bra o dåligt. o nu har det varit jättebra, eftersom jag har semster i 2 veckor. semester ja det kanske var o ta i, men ja. inte har jag varit där iaf. haha.

o ikväll är det fotboll satan så skoj. Sverige - England. ge mig ett sånt mål till Ljungberg :)

Jag har hittat en ny ridhjälm som jag vill ha, en Charles Owen GR8, inte var den dyr heller. eller jo dyr för mig med min svarta lilla slavlön. [ja det är allt synd om mig] men ja har nog råd med den. se så fiin
1 A:

skriven

Vad synd att jag sålde min GR8 billigt på Tradera innan de blev popuära :(

Kommentera här: