Kycklingsallad utan sol

ja det hade nog smakat bättre o äta kycklingsalladen i solen. menvafan. det har jag ätit idag. vi ska grilla ikväll också. gött de. Var med Ewe hemma hos Alex o Nettan igår o hälsade på, käkade blåbärskaka o vaniljglass. hur gott som helst.
o imorgon är det midsommar. har ett litet problem om vart jag ska. men det löser sig nog. jag har nästan bestämt mig. vill ha det lite strukturerat för en gångsskull o veta vad som ska ske. rosablommig klänning imorrn då. sommar sommar sommar...

hann o köpa ett par nya shorts igår, på REA, det gillar jag o så har jag fixat en bild på min väska. lookie lookie. å h jag vill vara rik o handla ännu mera.



åh jag vill bli stor o köpa hästgård. lookie lokkie. ge mig 3 mille
http://w4.objektdata.se/pregen/284/OBJ3110_760702284/pager_AllaMedia.htm?firmanr=3110&id=760702284&pregen=1&GID=OBJ3110_760702284&imgId=1
1 jempa:

skriven

Hej! Glad Midsommar :) Tuffa shorts!

Kommentera här: