GLASSIGT

sjukt bra flyt och hälsan i behåll då äre glassigt!

hehe. det är mitt ledmotiv idag. sålt min gamla sadel och fått en ny provsadel idag, Equipe Expression, den låg väldigt bra, förutom att den var för smal i bommen. hoppas det finns en bredare. men då får man vänta några veckor. men så har jag då hittat en sadel o ha undertiden. en Devocoux Biarittz, eller passar den kanske jag inte behöver Equipe sadeln heller. men jag red i den idag o jävlar va go *me like*

o sen så ringde dom från restaurangen där jag sökt jobb idag. o ville att jag skulle komma på intervju där imorgon. kan de bli bättre eller ;)
wieeehoooo.

Equipe Expression..Devoucoux Biaritzz

 
1 Nella:

skriven

wihaa. vilka fina bilder det var på dig och wixi i bloggen under :). när kommre våra fina bilder? ;) pussa

Kommentera här: